Reklama to ważna część kampanii promocyjnej, od której w dużej mierze zależy to, czy dany produkt lub usługa będzie cieszyć się zainteresowaniem konsumentów. Sposób i forma reklamowania jest też decydująca w kwestii dotarcia do naszej grupy docelowej, dlatego należy dobrze przemyśleć, jaki rodzaj reklamy wybrać. Jedną z popularnych i bardzo skutecznych reklam są billboardy przy często uczęszczanych drogach, zwłaszcza przy autostradzie. Jakie zalety posiada taka reklama?
Jak prawidłowo powinien zostać wykonany billboard reklamowy?
Nie da się ukryć, iż form reklamy jest dziś bardzo wiele, dlatego zadbanie o taki rodzaj promocji, który okaże się skuteczny wymaga dobrego planu i współpracy z doświadczoną agencją reklamową. Głównym celem każdej formy reklamy jest zwrócenie uwagi na działalność firmy i jej usługi w taki sposób, by potencjalni Klienci zechcieli zapoznać się z ofertą i z niej skorzystać. Billboard reklamowy posiada odpowiedni rozmiar, aby była dobrze widoczna i dzięki temu zapamiętana, ale to nie jedyna ważna cecha. Równie istotny jest dobór treści reklamy, kolorystyka oraz dobre doświetlenie. Duży billboard przy drodze daje możliwość dobrego zaprezentowania swojej działalności poprzez dobór hasła reklamowego, grafiki i formy, która przyciągnie uwagę. Im oryginalniejsza forma, tym bardziej rozpoznawalna reklama.
Billboard reklamowy przy autostradzie daje możliwość dotarcia do mnóstwa osób w jednym czasie. Ruchliwa droga to miejsce, gdzie pojawia się mnóstwo osób, które mogą przez ułamki sekundy zobaczyć reklamę i zwrócić na nią uwagę. W ten sposób docieramy do wielu grup Klientów z różnych stron kraju. Reklama widoczna jest przez kierowców i pasażerów i może oddziaływać na ich wyobraźnię, dzięki ciekawej graficie i skutecznemu przekazowi. Badania potwierdzają skuteczność reklam wielkoformatowych ustawionych przy drodze. Okazuje się, że zwykłe bilbordy skupiają uwagę 38% kierowców, a reklamy dodatkowo doświetlone aż 66%. Ponadto kierowcy zwracają uwagę na reklamy, gdy oczekują na zielone światło i nie skupiają się w stu procentach na drodze. Chociaż na ogół reklama przy drodze trafia do kierowcy jedynie przez ułamek sekundy, może podświadomie wpłynąć na ukierunkowanie jego myśli i potrzeb, a co za tym idzie, zwiększyć szansę na skorzystanie z reklamowanych usług.
Zalety reklamy billboardowej są widoczne nie tylko w statystykach. Wielu przedsiębiorców przyznaje, że wybranie tej formy reklamy było krokiem milowym, jeśli chodzi o rozpoznawalność firmy i ugruntowanie marki na rynku. Reklama przy autostradzie jest widoczna właściwie non stop i dociera do ogromnej rzeszy odbiorców. Nasza agencja z przyjemnością podejmie się każdego wyzwania i zrealizuje różne projekty reklam billboardowych przy najbardziej ruchliwych trasach w Polsce. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą i kontaktu.